Методики

У своїй роботі з дітьми я використовую такі методики:

  • Методика «Кольорові струни» (Colourstrings) – методика початкового навчання дітей грі на скрипці «Кольорові струни», розроблена Г. Зілвей (G. Szilvay ) і заснована на принципах музичного виховання Золтана Кодая. Детальніше про цю методику можна прочитати тут.
  • Виховання талантів Шинічі Сузукі – головний принцип методики Сузукі: «музичність – не вроджений талант, а здатність, яка, як і будь-яка інша, може бути розвинена». За методикою Сузукі навчання грі на скрипці можливе з дворічного віку, в той же час, це не означає, що кожному малюку-початківцю відразу ж дають скрипку і смичок. Автор розглядає свою концепцію не просто як практичний та методичний посібник з навчання грі на скрипці, а як філософію, яка допомагає дитині в пошуку свого місця у житті. Читайте про методику в цьому розділі.
  • Релятивна система Золтана Кодая – вихідною позицією музично -виховної концепції видатного угорського композитора, фольклориста і педагога Золтана Кодая (1882-1967) є переконання в тому, що основою музичної освіти і культури нації є народна музика, особливо народна пісня. Саме тому головним видом музичних занять за Кодаєм має бути хоровий спів. Якщо хочете дізнатися про методику більше, то вам сюди.
  • “Шульверк” Карла Орфа – Одна з найвідоміших концепцій музичного виховання дітей, яка поширена більш ніж в 40 країнах світу. Головний принцип орф-педагогіки – “навчаємося у діяльності та творчості” – дозволяє дітям, виконуючи і створюючи музику разом, пізнати її в реальній, живій дії, в процесі музикування, а не наукоподібного теоретизування. Відвідайте обов’язково цей розділ.

Це не означає, що я обмежуюся лише цими методиками і концепціями. Я постійно в пошуку і навчанні.